Har du erfaring med teknisk kundesenter og er du ledig nå?
- Arbeidsgiver
- Hafslund Nett
- Stillingstittel
- Kundeservicemedarbeider
- Frist
- Snarest
- Ansettelsesform
- Vikariat
Hafslund Nett er midt i en rivende utvikling der ny teknologi og digitalisering står sentralt. Eksempelvis skal alle våre 710 000 kunder få nye avanserte strømmålere innen utgangen av 2018. Det skaper enorme muligheter for både kundene våre og oss. Vi skal også sikre at Oslo evner å bli en mer bærekraftig by, med alle de kravenedet stiller til økende behov for elektrifisering.
Hafslund Nett skal nå styrke sitt kundesenter med nye medarbeidere. I første omgang er det snakk om tre måneders engasjement, med stor mulighet for langvarig oppdrag på sikt.
Vi søker deg som er nysgjerrig og som har stor interesse for service og kundetilfredshet. Vi tror du liker å samarbeide med andre, samtidig som du er selvgående og tar ansvar for jobben du skal utføre. Du strekker deg langt for å nå avdelingens og dine individuelle mål.
Arbeidsoppgaver
- Behandle kundehenvendelser via telefon og e-post og Facebook
- Sørge for positiv, riktig og effektiv håndtering av kundenes henvendelser
- Bidra til kontinuerlig forbedringsarbeid
Kvalifikasjoner
- Høyere utdannelse er en fordel (bachelor)
- Du kan vise til gode resultater fra liknende rolle
- God erfaring med kundeservice via telefon
- Generelt god IT- og systemforståelse
- Flytende norsk, både skriftlig og muntlig
- Positivt om du i tillegg behersker andre språk flytende
Personlige egenskaper
- Du motiveres av å levere resultater alene og i samarbeid med dyktige kollegaer
- Du er positiv og fleksibel med høy arbeidskapasitet
- Du har evne til å lytte og løse kundens problem
- Du trives med telefon som arbeidsverktøy
Vi tilbyr
- Spennende, meningsfulle og utfordrende arbeidsoppgaver hos en viktig samfunnsaktør og i en bransje i stor endring
- Et høykompetent, tverrfaglig og godt arbeidsmiljø hvor de jobber sammen for måloppnåelse og utvikling
- Gode utviklingsmuligheter i et fremoverlent selskap
- Kantineordning
- Stor mulighet for langvarig engasjement
Er dette av interesse for deg? Send oss din CV og motivasjonsbrev via linken i annonsen. Aktuelle søkere vil bli kontaktet fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Hafslund Nett AS er landets største nettselskap og det fjerde største nettselskapet i
Norden. Hafslund Nett har 700 000 kunder i Oslo, Akershus og Østfold. Selskapet eier og
har ansvar for drift, vedlikehold og investeringer i regionalnettet og størstedelen av
distribusjonsnettet i dette området. Hafslund Nett har en av Europas mest avanserte
driftssentraler. Herfra styres, overvåkes og optimaliseres strømnettet til 1,5 millioner
mennesker.
Alle våre kunder skal oppleve sikker strømforsyning som en selvfølge, selv med en rivende
utvikling i elektrifiseringen av storbyen. Våre medarbeidere jobber med ny teknologi,
digitalisering, innovasjon og forbedringer. Nå trenger vi enda flere kloke hoder.
Å være en selvfølgelighet er ingen tilfeldighet.
- Sektor
- Privat
- Sted
- Drammensveien 144,, 0247 Oslo
- Bransje
- Annet
- Stillingsfunksjon
- Kundeservice,
- Teknisk service
Nøkkelord
Kundeservice, Oslo, Skøyen, Support
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Linn Falao Welin
- Stillingstittel
- Personalkonsulent
Drammensveien 144,, 0247 Oslo