Vil du lede vårt driftsteam innen eiendom?
- Arbeidsgiver
- Lørenskog kommune
- Stillingstittel
- Driftssjef - eiendom
- Frist
- 03.04.2018
- Ansettelsesform
- Fast
Vi står ovenfor et skifte i eiendomsdriften der det kreves mer IKT kunnskap for drift av bygningsmassen samtidig som vi har satt oss høye målsetninger til redusert energiforbruk og lavere miljøbelastning i oppføring og drift av våre eiendommer.
Driftssjefens viktigste arbeidsoppgave blir å bidra til at vi når disse målene som er elementer i vår temaplan. Temaplanen er et helhetlig dokument som berører alle fagfelt av eiendomsforvaltningen. Den kommunisere satsinger og prioriteringer, både innad i egen organisasjon og utad i Lørenskogsamfunnet.
Du vil lede et driftsteam med 3 driftsleder og 22 driftsoperatører/teknikere, og har det overordnende driftsansvaret for alle våre eiendommer på ca. 190 000 kvm.
Arbeidsoppgaver
- Personal, økonomi- og resultatansvar.
- Legge til rette for riktig kompetanse og rett oppgave på rett sted i teamet.
- Drift av bygg og tekniske anlegg.
- Valg og implementering av IKT - verktøy
- Ansvar for brann og HMS/internkontroll.
- Ansvar for inngåelse og oppfølging av serviceavtaler.
- Oppfølging av tjenesteleverandører og rammeavtaler.
Kvalifikasjoner
- Ledererfaring med evnen til å få kolleger til å trekke i samme retning.
- Praktisk erfaring fra drift og vedlikehold av eiendom
- Teknisk utdannelse innenfor FDV eller tekniske fag. Håndverksutdannelse med bred relevant erfaring kan kompensere for utdanning.
- God kjennskap til bygningsautomasjon.
- Gode IKT-kunnskaper.
- God økonomiforståelse.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
Egenskaper
- Du må være strukturert.
- Du må ha god gjennomføringsevne.
- Du må ha gode samarbeidsegenskaper.
- Du må kunne se helheten, sine kolleger og brukere.
Vi tilbyr
- Stillingsbrøk: 100%
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
- Et godt tverrfaglig miljø og mulighet for fag-/kompetanseutvikling.
- Gode arbeidstids- og fleksitidsordning.
- God pensjons- og forsikringsordning.
- Helsefremmede aktiviteter
- Velferdsgoder som blant annet firmahytter.
- IA-bedrift
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste.
Her kan du se filmen "Lørenskog - der folk vil bo".
Om arbeidsgiveren
Lørenskog kommune skal være en sunn, grønn og
mangfoldig kommune
Lørenskog kommune har en sentral beliggenhet
mellom Oslo og Lillestrøm. Kommunen er inne i en periode med stor vekst hvor
sentrale deler av kommunen fortettes og gjennomgår en urban utvikling. Kommunen
har ca. 39 000 innbyggere og 2300 ansatte. Vi har et unikt oppdrag ved at
vi både skal utvikle demokrati og deltakelse, være samfunnsutvikler samtidig
som kommunen er ansvarlig for de grunnleggende velferdstjenestene og for å
sikre innbyggernes rettigheter. Vi vil ha folk med ambisjoner – både på
egne og samfunnets vegne. Som ansatt i Lørenskog
kommune skal en oppleve å gjøre en forskjell. Velkommen
til oss! Les mer her
- Sektor
- Offentlig
- Sted
- Mailandveien 26, 1470 Lørenskog
- Bransje
- Drift og vedlikeholdstjenester,
- Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon
- Ingeniør,
- Teknisk personell,
- Håndverker,
- Ledelse
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Jo Haaken Rønning
- Stillingstittel
- Eiendomssjef
- Telefon
- 98 81 36 88
Mailandveien 26, 1470 Lørenskog