Kunderådgiver
- Arbeidsgiver
- Randstad AS
- Stillingstittel
- Kundekonsulent
- Frist
- snarest
- Ansettelsesform
- Vikariat
På vegne av av vår kunde, OneMed Services med beliggenhet på Berger i Skedsmo kommune, søker vi Kundeservicemedarbeider til langvarig oppdrag med tanke om fast ansettelse på sikt.
OneMed Sverige AB signerte i februar i 2016 en 10 års kontrakt med Helse Sør-Øst om drift av nytt forsyningssenter for medisinsk og ikke medisinsk forbruksmateriell. Tjenestene i kontrakten omfatter lagerdrift, transport, ordrebehandling, kundeservice, innkjøp og regnskap/økonomi. For å drifte løsningen har OneMed Sverige AB etablert et eget selskap I Norge - OneMed Services AS - med egen organisasjon og nytt bygg på Berger i Skedsmo kommune. Det nye forsyningssenteret ble operativt 2. oktober 2017
OneMed Services AS er et selskap i OneMed Group, som er Nordens største leverandør av medisinsk forbruksmateriell og helsepleieprodukter med leveranser til sykehus, primærhelsetjenesten, rehabilitering, klinikker og legekontor. I tillegg er vi markedsledende på leveranser av refusjonsprodukter direkte til privatpersoner. OneMed Group opererer i 12 land i Nord-Europa, har over 700 medarbeidere og omsetter for ca 4 mrd. kroner.
Arbeidsoppgaver:
- Ordreovervåking (avvikshåndtering) av elektroniske ordre
- Motta, kontrollere og punche manuelle ordre fra kunder inn i ERP-system
- Registrere og følge opp kundereklamasjoner
- Booking og oppfølging av returforsendelser
- Førstekontakt i kundeserviceavdelingen
- Rullerende sentralbordordning fra 07.00-17.00
- Kontrollere og kontere fraktfakturaer
- Diverse ad hoc- og andre administrative oppgaver
Ønsket kompetanse:
- Min. 5 års erfaring fra tilsvarende stilling
- Minimum fullført videregående skole
- Erfaring fra handelsvirksomhet eller grossistvirksomhet - kjennskap og erfaring med offentlige kunder
- God systemforståelse og erfaring med bruk av ERP systemer (Jeeves el. liknende), Office med vekt på Excel og BI systemer (QlickView, QlickSense)
- Flytende norsk, skriftlig og muntlig
- Gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
- Erfaring med LEAN vil være en fordel
Personlige egenskaper:
- Strukturert og nøyaktig
- Høflig og vennlig serviceinnstilling, selv i stressende og arbeidskrevende situasjoner
- Gode kommukasjons- og samarbeidsevner
- Positiv holdning, sosial og omgjengelig
- Evne til å ta nødvendige beslutninger
- Stor arbeidskapasitet og høy gjennomføringsevne
- Ser muligheter for effektivisering og forbedring
Oppstart:
- Snarest
- Stillingsbrøk: 100% (deltakelse i vaktordning for kundeservice sin åpningstid 07.00-17.00)
- Det er nødvendig med begrenset politiattest for tilsetting i farmasøytisk industri, legemiddelgrossister og apotek.
Kjenner du deg igjen beskrivelsen over? Da vil jeg gjerne høre fra deg! Send en kortfattet søknad med CV via linken i annonsen.
Om arbeidsgiveren
Randstad er en av verdens største aktører innen fleksibel arbeidskraft, med tjenester innenfor rekruttering, bemanning og HR-tjenester. Randstad har mer enn 29000 ansatte i 39 land, og omsatte i 2015 for 19,2 milliarder euro. Selskapet ble grunnlagt i 1960, og er børsnotert i Nederland og USA, med hovedkontor i Diemen, Nederland. (www.randstad.com / www.randstad.no).
- Sektor
- Privat
- Sted
- haakon Vll's gate 5, 0123 Oslo
- Bransje
- Annet
- Stillingsfunksjon
- Kontor og administrasjon / Kontorarbeid,
- Kundeservice
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Linn Falao Welin
- Stillingstittel
- Senior Consultant
- Telefon
- 40 02 14 91
haakon Vll's gate 5, 0123 Oslo