Vil du lede en byggesaksavdeling?
- Arbeidsgiver
- Lørenskog kommune
- Stillingstittel
- Avdelingsleder byggesak
- Frist
- 30.10.2017
- Ansettelsesform
- Fast
Arbeidsoppgaver
- Fag-, økonomi- og personalansvar for avdelingen.
- Saksbehandling av byggesøknader etter plan- og bygningsloven, både administrativt og til politisk behandling.
- Føre tilsyn med søknader og byggetiltak og følge opp ulovligheter.
- Digitalisering og effektivisering av avdelingens tjenester.
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning fra høyskole/universitet, fortrinnsvis arkitekt/ingeniør/jurist.
- Ledererfaring med dokumenterte resultater, fortrinnsvis fra offentlig sektor.
- God kjennskap til plan- og bygningsloven.
- Ønskelig med erfaring fra utviklings- og arbeidsprosesser.
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk.
Utdanning
- Høyskole/Universitet
Egenskaper
- Engasjert for byutvikling og god arkitektonisk utforming.
- Har gode samarbeidsegenskaper.
- Er løsningsorientert, strukturert, har høy arbeidskapasitet og har evne til å motivere andre.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Stillingsbrøk: 100%
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
- Et godt tverrfaglig miljø og mulighet for fag-/kompetanseutvikling.
- God arbeidstids- og fleksitidsordning.
- God pensjons- og forsikringsordning.
- Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter.
- IA-bedrift.
Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker og ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke.I henhold til Offentliglova §25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste.De det gjelder vil bli kontaktet dersom offentliggjøring blir aktuelt.
Om arbeidsgiveren
Lørenskog kommune skal være en sunn, grønn og
mangfoldig kommune
Lørenskog kommune har en sentral beliggenhet
mellom Oslo og Lillestrøm. Kommunen er inne i en periode med stor vekst hvor
sentrale deler av kommunen fortettes og gjennomgår en urban utvikling. Kommunen
har ca. 38 000 innbyggere og 2200 ansatte. Vi har et unikt oppdrag ved at
vi både skal utvikle demokrati og deltakelse, være samfunnsutvikler samtidig
som kommunen er ansvarlig for de grunnleggende velferdstjenestene og for å
sikre innbyggernes rettigheter. Vi vil ha folk med ambisjoner – både på
egne og samfunnets vegne. Som ansatt i Lørenskog
kommune skal en oppleve å gjøre en forskjell. Velkommen
til oss! Les mer her
- Sektor
- Offentlig
- Lederkategori
- Leder
- Sted
- Hasselveien 6, 1470 Lørenskog
- Bransje
- Arkitektur, areal og interiør,
- Bygg og anlegg,
- Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon
- Jurist,
- Ingeniør,
- Arkitekt og planlegging
Nøkkelord
leder, ledererfaring, plan-, og, bygningslov
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Midzic, Edina
- Stillingstittel
- virksomhetsleder
Hasselveien 6, 1470 Lørenskog