Er du vår nye innkjøpsrådgiver?
- Arbeidsgiver
- Akershus fylkeskommune - fylkesadministrasjonen
- Stillingstittel
- Innkjøpsrådgiver
- Frist
- 22.10.2017
- Ansettelsesform
- Fast
Er du vår nye innkjøpsrådgiver?
Akershus fylkeskommune har en ledig fast stilling som innkjøpsrådgiver.
Akershus fylkeskommune søker en ny rådgiver til vår sentrale anskaffelsesenhet, innkjøpsstaben. Innkjøpsstaben består av fem rådgivere, fagleder e-handel og innkjøpssjef. Innkjøpsstaben gjennomfører fylkeskommunens større anskaffelser av varer og tjenester, samt gir alle fylkeskommunens virksomheter støtte ved mindre anskaffelser.
Akershus fylkeskommune har som målsetning å være ledende og levende. Innkjøpsstaben jobber etter prinsippet om at alt kan forbedres og videreutvikles. Fylkeskommunens mangfoldige ansvarsområde gjør det nødvendig å foreta anskaffelser av svært forskjellige varer og tjenester. Vi kan derfor love utfordrende, varierte og spennende arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø.
Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke. Særlig relevant utdanning kan veie opp for manglende erfaring med offentlige anskaffelser.
Arbeidsoppgaver
- gjennomføre anskaffelser
- følge opp inngåtte avtaler
- gi råd og støtte til fylkeskommunens enheter
- i samarbeid med kollegaer, bidra til utvikling av fagområdet
- delta i utadrettede opplærings- og informasjonstiltak
- delta i regionale og nasjonale nettverk
Kvalifikasjoner
- relevant utdanning på høyskole-/universitetsnivå
- erfaring fra arbeid med offentlige anskaffelser er ønskelig
- god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk
Personlige egenskaper
- positiv, sosial og utadvendt
- gode samarbeidsevner
- initiativrik med evne til å arbeide selvstendig
- løsningsorientert, analytisk og metodisk
- interesse for fagfeltet
- personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- utfordrende, varierte og spennende arbeidsoppgaver
- lønn etter avtale
- gode pensjons- og lånevilkår i Akershus interkommunale pensjonskasse
- fine lokaler sentralt i Oslo, nærmere bestemt i Galleriet v/Oslo S og Oslo bussterminal
- egen sykkelparkering, og eget treningsrom og mulighet for trening i arbeidstiden
- fleksitid og sommertid
Om arbeidsgiveren
Akershus fylkeskommune har ansvaret for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport, tannhelsetjeneste og kulturminnevern. Fylkeskommunen står sentralt i arbeidet med den regionale utviklingen og planleggingen i fylket i samarbeid med andre offentlige og private aktører.
Akershus fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Arbeidsplassen tilpasses ved behov.
Dersom det fremkommer av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på følgende: Opplysninger om søker kan gjøres offentlig selv om søker har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette, jf. offentleglova § 25. For ansettelse tilknyttet skolevirksomhet vil det bli krevd politiattest av kandidater som får tilbud om stilling. Vi gjør oppmerksom på at eventuelle merknader kan føre til at tilbudet trekkes tilbake jf. forskrift til opplæringslova § 15-1.
- Sektor
- Offentlig
- Sted
- Schweigaards gate 4, 0185 Oslo
- Bransje
- Offentlig administrasjon,
- Konsulent og rådgivning,
- Juridiske tjenester
- Stillingsfunksjon
- Innkjøp/forhandling,
- Konsulent,
- Jurist
Nøkkelord
innkjøpsrådgiver, rådgiverinnkjøp, innkjøpsrådgiverinnkjøp, offentligeanskaffelser, anskaffelseroffentlige
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Thomas Ertsås
- Stillingstittel
- innkjøpssjef
- Telefon
-
22 05 57 91
90 85 79 71
Schweigaards gate 4, 0185 Oslo